אביב 2018 – המותגים האירופאים שילבישו את הבית הישראלי

עונת האביב הישראלית היא הזדמנות נפלאה לחדש ולהתחדש ברהיטים ואביזרים לבית ואם אפשר, שיהיו אפופים בהילת יוקרה ועיצוב מוקפד  – מי הם המותגים האירופאים שילבישו את הקיץ הישראלי ומהם החומרים מהם עשויה יוקרה? הנה סקירה קצרה.

האביב הישראלי תמיד עומד בסימן של התחדשות וכמובן, שדרוג ורענון עיצוב הפנים של הבית או הדירה.
אז רגע לפני שהוא מגיע, הנה סיור קצר ומענג בין קולקציות האביב של מותגי היוקרה האירופאים בחסות בית העיצוב פיטרו הכט, המתחדש בקולקציית אביב 2018 לבית העיצוב Roche Bobois paris  ובקולקציות נוספות מבתי העיצוב: FENDI casa, BENTLEY home ,PORADA , Ralph Lauren home.

Roche Bobois paris

בית העיצוב הצרפתי שנמצא תמיד במגמת חדשנות ואפנתיות ומתגאה בשיתופי פעולה עם מעצבים מובילים, מציג גם באביב 2018 קולקציה ייחודית ומפתיעה ומעניק את מלוא תשומת הלב לגוונים בהירים ככתום, טורקיז וסגול בהיר ולחומרים בלתי שגרתיים כעור נובוק, מתכת, שיש ועוד, היוצרים קולקציית אובייקטים שובת לב שמצטיינת בצבעוניות, מודולריות, רבגוניות והחשוב מכולם – פונקציונליות מושלמת.

סלון יוקרתי עם ספה מעוצבת בכחול כהה, שטיח מעוצב ושולחן קפה

קולקציה מעוררת סקרנות אחרת היא Maison Lacroix מבית Christian Lacroix שהרחיב את האוסף הבלעדי שלו עבור Roche Bobois.

סלון יוקרתי: שטיח יוקרתי, שתי ספות בד כחולות, סט שולחנות קפה בצבע שחור בסגנון שיש, שתי כורסאות מרופדות בצבע חרדל

FENDI casa

בית העיצוב האיטלקי השיק את קולקציית האביב המרהיבה שלו בשתי תערוכות בקלן ובפאריז, קולקציה שהיא כולה מחווה עיצובית לבית המודרני האיטלקי ולעקרונותיו המסורתיים של Roman Maison (בית העיצוב של פנדי הממוקם ברומא).

בתמהיל מושלם ובלתי מתפשר של מסורת וחידוש, איכות חומרים ופונקציונליות ואלגנטיות קוסמופוליטית, מצליח בית העיצוב לשמור על אמות המידה הגבוהות ביותר של יוקרה ומותרות ומצליח ליצור שילוב הרמוני בין ריהוט גאומטרי ומשטחים רכים העטופים בצבעוניות מתונה ומתבטאת בגוונים ניטרליים ואבקתיים כשנהב, אפור-קוורץ, אפור-פנינה, כחול מים וגווני החום.

במסגרת המחווה למסורת וליצירת מקסימום רגיעה ונוחות , רופדו הרהיטים באריגים רכים ונעימים למגע שמצטרפים לאיכויות המודולריות של הרהיטים.

Porada – שבעים שנים של אמנות בעץ

בית העיצוב החתום על עיצוב מלונות יוקרה ברחבי אירופה, בסין ובמרוקו, השיק את חגיגות 70 השנים בשתי תערוכות בערים קלן ופאריז והציג מבחר מרשים של רהיטים מתצוגות המותג לאורך השנים, המאופיינים באסתטיקה עם ניחוח נוסטלגי אך תחכום עכשווי וחלל הרמוני המשאיר מקום לביטוי אישי.

בין הרהיטים שהוצגו בתערוכות: ספות דומיננטיות המכתיבות את אופי חדר המגורים, שולחנות אוכל מרהיבים וייחודיים ומערכות חדר-שינה בגוונים רכים וניטרליים.